BeautyBox

joi, 8 septembrie 2011

Adevarata frumuseţe

Sunt convinsă că fiecare dintre noi a auzit cel puţin o dată în viaţă un discurs mai mult sau mai puţin elaborat despre frumuseţea interioară.
 Poate că acestă idee atât de simplă a fost dezvoltată într-un adevărat speech de un tată cuprins de febra datoriei părinteşti sau doar menţiontă în treacăt de un amic oarecare, poate că, la auzul ei am aprobat tacit sau cu multe multe argumente, poate chiar ne-am însuşit-o şi rostit-o în diverse situaţii... însă câte dintre noi chiar o respectă în practică? Am stat şi, deşi prima tendinţă a fost să mă uit în jurul meu şi să critic, am privit la mine, la cât timp îmi petrec dezvoltându-mi rabdarea, învaţând să fiu o companie plăcută pentru cei din jur, chiar un sprijin în caz de nevoie comparativ cu timpul petrecut în faţa oglinzii, la shopping sau încercând să rezolv eterna noastră dilemă: "cu ce mă îmbrac mâine? ".
Sincer, după acestă scurtă introspeţie chiar am făcut o schimbare în viaţa mea şi, dacă te aflii în aceiaşi situaţie sper să gaseşti puterea să faci şi tu o schimbare în a ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu